andra oktober

Jag vaknade med en papsi brevid mig imorse. Vi hade sent igår legat och pratat
om saker, som vi alltid gör. Det hela slutade tydligen med att vi somnade.
Det hade jag absolut ingenting emot, min papsi är så mysig och stor:)
Efter att jag hade vaknat och bestämt mig för att stanna hemma idag ocskå
så tog jag och lillesyster en promenad till affären. Där köpte vi godis, chocklad
och köttbullar. Nu har vi ätit makaroner med köttbullar, jag vet ärligt talat inte
om det finns något godare att äta när man är hungrig.
Nu ska jag äta bullar som farmor har bakat. Färska, varma bullar:) mums!
Kärlek till världen från mig.

Saknar skolan med Sabina. Men snart börjar en ny vecka!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0